Arhivă
Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 22, Nr. 4, 2012
SISTEMUL IMM-MARKET
Electra MITAN, Ana-Maria BOROZAN
Articolul prezintă sistemul destinat activităţilor de marketing numit IMM-Market, un instrument utilizabil de către orice organizaţie în scopul dezvoltării viitoare a afacerilor într-o manieră modernă. Complexul a fost dezvoltat ca un portal web modular integrat având patru module de informare, colaborare, administrare, marketing. Funcţionarea acestuia este asigurată de o bază de date care conţine entităţi principale susţinând funcţiile de bază, entităţi auxiliare necesare funcţiilor conexe respectiv entităţi suport susţinând funcţiile sistemului.
Cuvinte cheie:
Management, Marketing, Baze de date, Internet
Vizualizează articolul complet:
CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Electra MITAN,
Ana-Maria BOROZAN,
„SISTEMUL IMM-MARKET”,
Revista Română de Informatică și Automatică,
ISSN 1220-1758,
vol. 22(4),
pp. 15-26,
2012.