Arhivă

Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 22, Nr. 4, 2012


SISTEMUL IMM-MARKET

Electra MITAN, Ana-Maria BOROZAN

Rezumat:

Articolul prezintă sistemul destinat activităţilor de marketing numit IMM-Market, un instrument utilizabil de către orice organizaţie în scopul dezvoltării viitoare a afacerilor într-o manieră modernă. Complexul a fost dezvoltat ca un portal web modular integrat având patru module de informare, colaborare, administrare, marketing. Funcţionarea acestuia este asigurată de o bază de date care conţine entităţi principale susţinând funcţiile de bază, entităţi auxiliare necesare funcţiilor conexe respectiv entităţi suport susţinând funcţiile sistemului.

Cuvinte cheie:
Management, Marketing, Baze de date, Internet

Vizualizează articolul complet:

CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Electra MITAN, Ana-Maria BOROZAN, „SISTEMUL IMM-MARKET”, Revista Română de Informatică și Automatică, ISSN 1220-1758, vol. 22(4), pp. 15-26, 2012.