Arhivă
Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 17, Nr. 1, 2007
COMUNICAȚIA ÎN REȚELE DE CALCULATOARE
Mironela Pîrnău
Managementul serviciilor reprezintă acea parte a funcțiilor managementului care este responsabilă cu interacțiunea dintre utilizator și furnizorul de servicii. Obiectul managementului proceselor de servire este furnizorul de servicii. Funcțiile managementului proceselor de servire pot fi inițiate de utilizatorul de servicii și permit inițierea, modificarea și observarea comportamentului furnizorului de servicii. Introducerea managementului de servicii implică definirea noilor operații de servicii. Un exemplu elementar de desfășurare a managementului de servicii este raportul de erori. Operația poate fi adaugată în faza de planificare a managementului de servicii pentru a informa utilizatorul asupra erorilor permanente sau temporare care pot aparea. Operația poate avea niște parametri pentru a indica cauza erorii.
Cuvinte cheie:
procese, relații, primitive, managementul serviciilor, simulare
Vizualizează articolul complet:
CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Mironela Pîrnău,
„COMUNICAȚIA ÎN REȚELE DE CALCULATOARE”,
Revista Română de Informatică și Automatică,
ISSN 1220-1758,
vol. 17(1),
pp. 93-96,
2007.