Arhivă

Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 13, Nr. 4, 2003


WebQuest – O alternativă modernă de învățare

Gabriel GORGHIU, Laura Monica GORGHIU, Tinca ALEXANDRESCU, Adina GLAVA

Rezumat:

Lucrarea prezintă o tehnică modernă de învățare, bazată pe ideea constructivistă de elaborare, prin efort personal a propriei cunoașteri, fiind o altemativă viabilă la metodele tradiționale de învățare. Metoda implică activități de căutare în spațiul web și include elemente de învățare prin cooperare. Ideea prezentării tehnicii WebQuest profesorilor din învățământul preuniversitar și implementarea acesteia în școli și licee aparține unor cadre didactice universitare din Universitatea Valahia Târgoviște și Universitatea Babeș Bolyai Cluj Napoca, și s-a realizat în județele Dâmbovița și Cluj, în cadrul proiectului COMENIUS – “Think, Construct and Communicate: ICT as a Virtual Learning Environment”. Rezultatele preliminare sunt încurajatoare, metoda fiind îmbrățișată cu mult succes atât de profesori, cât mai ales de elevi.

Cuvinte cheie:
Internet, WebQuest, constructivism, suport educațional, elemente motivaționale, activități de grup, investigații individuale.

Vizualizează articolul complet:

CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Gabriel GORGHIU, Laura Monica GORGHIU, Tinca ALEXANDRESCU, Adina GLAVA, „WebQuest – O alternativă modernă de învățare”, Revista Română de Informatică și Automatică, ISSN 1220-1758, vol. 13(4), pp. 56-63, 2003.