Arhivă
Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 32, Nr. 4, 2022
Alfabetizare financiară digitală și microfinanțare în rândul comunităților defavorizate din Cambodgia
Doina BANCIU, Benedict Valentine ARULANANDAM, Trymore MUNHENGA, Larisa IVASCU
Această cercetare adoptă o abordare exploratorie pentru a evalua educația privind alfabetizarea financiară digitală și impactul acesteia asupra cunoștințelor financiare și comportamentului financiar al locuitorilor din mediul rural. S-au selectat satele din provincia Siem Reap pentru furnizarea educației financiare digitale și măsurarea alfabetizării financiare digitale pentru a determina impactul pe care îl au asupra reducerii sărăciei. Acest studiu arată că accesul la servicii de incluziune financiară s-a răspândit, iar nivelurile scăzute de alfabetizare și alfabetizarea financiară scăzută a indivizilor din satele selectate au contribuit la dezvoltarea obiceiurilor lor financiare nesustenabile, iar în final au condus la supraîndatorare. A fost introdusă o nouă abordare a economiei instituționale digitale ca instrument de evaluare a microfinanțării. Sunt evaluate instituționalizarea strategiilor de incluziune financiară pentru a încorpora alfabetizarea financiară și aderarea la legile piețelor financiare și comercializarea operațiunilor pentru a deschide calea spre bunăstarea financiară individuală, creșterea instituțională și dezvoltarea economică sustenabilă.
Cuvinte cheie:
alfabetizare financiară digitală, incluziune financiară, microfinanțare, sărăcie, sustenabilitate.
Vizualizează articolul complet:
CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Doina BANCIU,
Benedict Valentine ARULANANDAM,
Trymore MUNHENGA,
Larisa IVASCU,
„Alfabetizare financiară digitală și microfinanțare în rândul comunităților defavorizate din Cambodgia”,
Revista Română de Informatică și Automatică,
ISSN 1220-1758,
vol. 32(4),
pp. 77-92,
2022.
https://doi.org/10.33436/v32i4y202207