Arhivă
Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 29, Nr. 3, 2019
Transformarea digitală a marketing-ului
Electra MITAN
Cheia potrivită pentru o activitate de marketing eficientă nu este tehnica folosită, nu este cantitatea mare de date ci controlul imediat al informațiilor utile, cunoașterea preferințelor clienților, a acțiunilor concurenței, aflate într-o continuă schimbare. În era informației, studiul elaborat prin intermediul mijloacelor TIC a devenit o practică uzuală. Articolul constituie un demers teoretic care evidențiază transformările pe care tehnologia informației le aduce în marketing, instrumentele software care pot fi folosite pe Internet pentru îmbunătăţirea activității de marketing a unei organizaţii dar şi pentru reducerea costurilor, ceea ce nu este de neglijat în economia de piaţă. Articolul oferă o imagine de ansamblu asupra tehnicilor și instrumentelor folosite pentru un marketing digital performant dar și prezentarea noilor tendințe, în fapt transformarea digitală a marketingului. De asemenea, se prezintă cursul electronic de marketing M&M_e-course cu ajutorul căruia specialisții de marketing și studenții își pot îmbunătăți cunoștințele în domeniu.
Cuvinte cheie:
Marketing digital, Search Engine Optimization, Machine Learning.
Vizualizează articolul complet:
CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Electra MITAN,
„Transformarea digitală a marketing-ului”,
Revista Română de Informatică și Automatică,
ISSN 1220-1758,
vol. 29(3),
pp. 79-96,
2019.
https://doi.org/10.33436/v29i3y201907