Arhivă

Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 25, Nr. 1, 2015


PROIECTE MOOC BAZATE PE STRATEGII METACOGNITIVE DE CALCUL NUMERIC

Nicoleta Liviana TUDOR

Rezumat:

În acest articol este descris un model de învăţare conectată, deschisă şi colaborativă bazată pe proiecte Massive Open Online Course (MOOC). Proiectele MOOC de calcul numeric vor fi exemplificate pentru rezolvarea numerică a ecuaţiilor algebrice şi transcendente şi vor fi dezvoltate pe platforma e-Learning http://programare.biz/moodle/login/index.php. Funcţionalitatea şi eficienţa proiectelor MOOC vor fi evidenţiate de analiza traficului şi a evenimentelor log pentru disciplina Programarea calculatoarelor, pentru care se realizează proiectele de calcul numeric.

Cuvinte cheie:
proiecte MOOC, învăţare conectată, deschisă şi colaborativă, rezolvarea numerică a ecuaţiilor algebrice şi transcendente, soluţie Mathcad, metode didactice interactive, strategii metacognitive.

Vizualizează articolul complet:

CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Nicoleta Liviana TUDOR, „PROIECTE MOOC BAZATE PE STRATEGII METACOGNITIVE DE CALCUL NUMERIC”, Revista Română de Informatică și Automatică, ISSN 1220-1758, vol. 25(1), pp. 11-20, 2015.