Arhivă
Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 25, Nr. 1, 2015
O ABORDARE METODOLOGICĂ INTEGRATĂ ÎN EVALUAREA UNEI PLATFORME DE REALITATE ÎMBOGĂŢITĂ DESTINATĂ ÎNVĂŢĂRII
Dragoş Daniel IORDACHE
În cadrul acestei lucrări se prezintă metodologia integrată de evaluare a unei platforme de predare-învăţare bazată pe tehnologia de realitate îmbogăţită (augmented reality) dezvoltată în cadrul proiectului european ARiSE (Augmented reality in school environment). În acest sens, prima parte a lucrării este rezervată unei scurte introduceri în problematica tehnologiei de realitate îmbogăţită. Următoarele secţiuni abordează evaluarea aplicaţiilor educaţionale şi prezentarea în detaliu a metodologiei integrate de evaluare a platformei de învăţare. Lucrarea se încheie cu concluzii şi direcţii de lucru viitoare.
Cuvinte cheie:
realitate îmbogăţită, metodologie integrată evaluare.
Vizualizează articolul complet:
CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Dragoş Daniel IORDACHE,
„O ABORDARE METODOLOGICĂ INTEGRATĂ ÎN EVALUAREA UNEI PLATFORME DE REALITATE ÎMBOGĂŢITĂ DESTINATĂ ÎNVĂŢĂRII”,
Revista Română de Informatică și Automatică,
ISSN 1220-1758,
vol. 25(1),
pp. 29-34,
2015.