Arhivă

Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 25, Nr. 1, 2015


O ABORDARE METODOLOGICĂ INTEGRATĂ ÎN EVALUAREA UNEI PLATFORME DE REALITATE ÎMBOGĂŢITĂ DESTINATĂ ÎNVĂŢĂRII

Dragoş Daniel IORDACHE

Rezumat:

În cadrul acestei lucrări se prezintă metodologia integrată de evaluare a unei platforme de predare-învăţare bazată pe tehnologia de realitate îmbogăţită (augmented reality) dezvoltată în cadrul proiectului european ARiSE (Augmented reality in school environment). În acest sens, prima parte a lucrării este rezervată unei scurte introduceri în problematica tehnologiei de realitate îmbogăţită. Următoarele secţiuni abordează evaluarea aplicaţiilor educaţionale şi prezentarea în detaliu a metodologiei integrate de evaluare a platformei de învăţare. Lucrarea se încheie cu concluzii şi direcţii de lucru viitoare.

Cuvinte cheie:
realitate îmbogăţită, metodologie integrată evaluare.

Vizualizează articolul complet:

CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Dragoş Daniel IORDACHE, „O ABORDARE METODOLOGICĂ INTEGRATĂ ÎN EVALUAREA UNEI PLATFORME DE REALITATE ÎMBOGĂŢITĂ DESTINATĂ ÎNVĂŢĂRII”, Revista Română de Informatică și Automatică, ISSN 1220-1758, vol. 25(1), pp. 29-34, 2015.