Arhivă

Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 23, Nr. 3, 2013


STATISTICA ÎN CERCETAREA DE MARKETING

Electra MITAN

Rezumat:

Articolul se doreşte a fi un demers mai mult teoretic care reliefează rolul şi importanţa statisticii în cercetarea de marketing, instrumentele de sondare folosite pe Internet reuşind să aducă la un loc tehnologii şi metode care pot îmbunătăţi considerabil activitatea de marketing a unei organizaţii şi nu numai dar şi pot şi reduce costurile, fapt remarcabil în condiţiile economiei de piaţă.

Cuvinte cheie:
Marketing, Statistică, Studiu de piaţă, Sondare

Vizualizează articolul complet:

CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Electra MITAN, „STATISTICA ÎN CERCETAREA DE MARKETING”, Revista Română de Informatică și Automatică, ISSN 1220-1758, vol. 23(3), pp. 51-62, 2013.