Arhivă

Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 23, Nr. 2, 2013


ÎNVĂŢĂMÂNTUL CENTRAT PE STUDENT ÎN EDUCAŢIA LA DISTANŢĂ ŞI JOCURILE SERIOASE. PERSPECTIVE MILITARE

Daniel BELIGAN, Cătălin RADU

Rezumat:

Educaţia şi instruirea la distanţă oferă flexibilitate maximă, însă pentru rezultate de excepţie este nevoie de autodisciplină, cursanţi autodidacţi şi motivaţi. În domeniul militar, mai important decât pasiunea şi curiozitatea, este nevoia de a învăţa regulile jocului, ceea ce înseamnă îndeplinirea sarcinii de instruire, care poate face diferenţa între a muri sau a trai, să supravieţuieşti şi să îndeplineşti misiunea pe câmpul de luptă. Un student care urmează cursuri la distanţă îşi formează deprinderea de a studia independent şi autonom, ceea ce reprezintă un avantaj important pentru etapele următoare ale vieţii.

Cuvinte cheie:
advanced distributed learning, serious games, e-learning

Vizualizează articolul complet:

CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Daniel BELIGAN, Cătălin RADU, „ÎNVĂŢĂMÂNTUL CENTRAT PE STUDENT ÎN EDUCAŢIA LA DISTANŢĂ ŞI JOCURILE SERIOASE. PERSPECTIVE MILITARE”, Revista Română de Informatică și Automatică, ISSN 1220-1758, vol. 23(2), pp. 33-40, 2013.