Arhivă
Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 22, Nr. 3, 2012
VALOAREA EDUCAŢIONALĂ A UNEI APLICAŢII DE ÎNVĂŢARE A CHIMIEI – REZULTATE PRELIMINARE PE BAZA UNUI STUDIU PILOT
Costin PRIBEANU
Sistemele educaţionale bazate pe realitate îmbogăţită permit integrarea obiectelor reale în mediul informatic şi creează un spaţiu de interacţiune multimodală care este deopotrivă familiar şi atractiv pentru elevi. Acest articol prezintă o abordare în evaluarea valorii educaaţionale a unei aplicaţii de învăţare a chimiei, care are la bază dezvoltarea şi estimarea unui model de măsurare formativ. Rezultatele preliminare obţinute în cadrul unui studiu pilot arată că aplicaţia ajută înţelegerea structurii chimice a atomului, înţelegerea tabelului periodic şi facilitează implicarea activă a elevului în procesul de învăţare.
Cuvinte cheie:
e-learning, valoare educaţională, realitate îmbogăţită, model de măsurare formativ.
Vizualizează articolul complet:
CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Costin PRIBEANU,
„VALOAREA EDUCAŢIONALĂ A UNEI APLICAŢII DE ÎNVĂŢARE A CHIMIEI – REZULTATE PRELIMINARE PE BAZA UNUI STUDIU PILOT”,
Revista Română de Informatică și Automatică,
ISSN 1220-1758,
vol. 22(3),
pp. 47-54,
2012.