Arhivă

Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 22, Nr. 3, 2012


STRATEGIE GENERALĂ DE ÎNVĂŢARE ON-LINE ÎN COOPERARE

Cristina NICULESCU, Iuliana DOBRE

Rezumat:

Articolul prezent face o trecere în revistă a strategiilor şi categoriilor învăţării online în cooperare practicate astăzi în învăţământul universitar, definind şi o strategie generală de învăţare on-line în cooperare. Cercetătorii Mark A. May şi Leonard W. Dobb (1937) au elaborat o primă teorie a învăţării prin colaborare, după ce au descoperit că oamenii care cooperează şi lucrează împreună având obiective comune sunt mai eficienţi decât aceia care încearcă să atingă independent aceleaşi obiective. De atunci, mulţi cercetători au contribuit la dezvoltarea teoriilor de învăţare prin cooperare, această teorie evoluând de la dialogul direct între oameni la învăţarea prin cooperare asistată de calculator.

Cuvinte cheie:
învăţare în cooperare, strategii, învăţare on-line.

Vizualizează articolul complet:

CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Cristina NICULESCU, Iuliana DOBRE, „STRATEGIE GENERALĂ DE ÎNVĂŢARE ON-LINE ÎN COOPERARE”, Revista Română de Informatică și Automatică, ISSN 1220-1758, vol. 22(3), pp. 23-30, 2012.