Arhivă

Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 22, Nr. 2, 2012


BAZĂ DE DATE PENTRU UN SISTEM DE MARKETING INTELIGENT

Electra MITAN, Ana-Maria BOROZAN

Rezumat:

Articolul prezintă structura bazei de date pe care s-a dezvoltat complexul de marketing numit IMMMARKET, un instrument util oricărei organizaţii care doreşte orientarea afacerilor sale pe o direcţie modernă. Complexul a fost dezvoltat sub forma unui portal web modular integrat, care conţine patru intrări: Informare, Colaborare, Admin(istrare), precum şi sistemul inMarket.

Cuvinte cheie:
Management, Marketing, Mix-marketing, Baze de date

Vizualizează articolul complet:

CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Electra MITAN, Ana-Maria BOROZAN, „BAZĂ DE DATE PENTRU UN SISTEM DE MARKETING INTELIGENT”, Revista Română de Informatică și Automatică, ISSN 1220-1758, vol. 22(2), pp. 63-73, 2012.