Arhivă
Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 22, Nr. 2, 2012
BAZĂ DE DATE PENTRU UN SISTEM DE MARKETING INTELIGENT
Electra MITAN, Ana-Maria BOROZAN
Articolul prezintă structura bazei de date pe care s-a dezvoltat complexul de marketing numit IMMMARKET, un instrument util oricărei organizaţii care doreşte orientarea afacerilor sale pe o direcţie modernă. Complexul a fost dezvoltat sub forma unui portal web modular integrat, care conţine patru intrări: Informare, Colaborare, Admin(istrare), precum şi sistemul inMarket.
Cuvinte cheie:
Management, Marketing, Mix-marketing, Baze de date
Vizualizează articolul complet:
CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Electra MITAN,
Ana-Maria BOROZAN,
„BAZĂ DE DATE PENTRU UN SISTEM DE MARKETING INTELIGENT”,
Revista Română de Informatică și Automatică,
ISSN 1220-1758,
vol. 22(2),
pp. 63-73,
2012.