Arhivă

Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 21, Nr. 4, 2011


ADAPTIVE E-LEARNING SYSTEMS WITH CONCEPT MAPS

Rodica POTOLEA, Camelia LEMNARU, Florin TRIF

Rezumat:

Sistemele adaptabile de e-Learning reprezintă o nouă paradigmă în metodele moderne de învăţare. Ele nu se bazează doar pe asigurarea unei cantităţi mari de informaţii ci i pe calitatea transferului de cunoştinţe. În acest sens este esenţială identificarea corectă a stilului de învăţare al fiecărui utilizator pentru a i se oferi un conţinut adecvat. În plus, o reevaluare continuă şi o clasificare sunt importante pentru a face faţă progreselor realizate în timpul procesului de învăţare şi pentru a asigura o mai bună evoluţie. Hările conceptuale sunt un instrument important atât în dezvoltarea unui conţinut de înaltă calitate cât şi pentru evaluarea automată. Această lucrare prezintă un model pentru un sistem adaptabil de e-Learning şi detaliază modulele responsabile cu identificarea tipului de utilizator şi a hărţilor conceptuale.

Cuvinte cheie:
sistem adaptabil de e-Learning, stil de învăţare, hărţi conceptuale, grupare, hărţi autoorganizat

Vizualizează articolul complet:

CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Rodica POTOLEA, Camelia LEMNARU, Florin TRIF, „ADAPTIVE E-LEARNING SYSTEMS WITH CONCEPT MAPS”, Revista Română de Informatică și Automatică, ISSN 1220-1758, vol. 21(4), pp. 43-56, 2011.