Arhivă
Revista Română de Informatică și Automatică / Vol. 18, Nr. 2, 2008
ASPECTE METODOLOGICE PRIVIND DEZVOLTAREA MODELULUI DE MĂSURARE A CALITĂȚII SERVICIILOR PUBLICE ON-LINE (E-SERVEVAL)
În această lucrare, se prezintă elementele metodologice, utilizate la dezvoltarea modelului de măsurare a calității serviciilor publice on-line (e-ServEval). Modelul este elaborat în cadrul proiectului de cercetare ,,Sistem de evaluare a calității serviciilor publice on-line pentru cetațeni și mediul de afaceri" din Programul Cercetare de Excelență. Se prezintă metodologia de dezvoltare și de validare a modelului. Accentul este pus pe elementele metodologice, referitoare la specificarea constructului de măsurat și identificarea dimensiunilor specifice, proiectarea și elaborarea mijloacelor de colectare a datelor.
Cuvinte cheie:
servicii publice on-line, calitatea serviciilor, măsurare și evaluare, dezvoltarea instrumentelor de măsurare.
Vizualizează articolul complet:
CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
„ASPECTE METODOLOGICE PRIVIND DEZVOLTAREA MODELULUI DE MĂSURARE A CALITĂȚII SERVICIILOR PUBLICE ON-LINE (E-SERVEVAL)”,
Revista Română de Informatică și Automatică,
ISSN 1220-1758,
vol. 18(2),
pp. 15-30,
2008.