Archives
Romanian Journal of Information Technology and Automatic Control / Vol. 17, No. 1, 2007
COMUNICAȚIA ÎN REȚELE DE CALCULATOARE
Mironela Pîrnău
Managementul serviciilor reprezintă acea parte a funcțiilor managementului care este responsabilă cu interacțiunea dintre utilizator și furnizorul de servicii. Obiectul managementului proceselor de servire este furnizorul de servicii. Funcțiile managementului proceselor de servire pot fi inițiate de utilizatorul de servicii și permit inițierea, modificarea și observarea comportamentului furnizorului de servicii. Introducerea managementului de servicii implică definirea noilor operații de servicii. Un exemplu elementar de desfășurare a managementului de servicii este raportul de erori. Operația poate fi adaugată în faza de planificare a managementului de servicii pentru a informa utilizatorul asupra erorilor permanente sau temporare care pot aparea. Operația poate avea niște parametri pentru a indica cauza erorii.
Keywords:
procese, relații, primitive, managementul serviciilor, simulare
CITE THIS PAPER AS:
Mironela Pîrnău,
"COMUNICAȚIA ÎN REȚELE DE CALCULATOARE",
Romanian Journal of Information Technology and Automatic Control,
ISSN 1220-1758,
vol. 17(1),
pp. 93-96,
2007.