marți , 1 decembrie 2020
roen

Specificații de realizare privind impactul abordării soluțiilor m-services și m-commerce asupra
pieții serviicilor în era digitală (MSERVDIG)

Iulia Mirescu
iulia@ici.ro
Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare în Informatică, ICI, Bucureşti

Rezumat: Lucrarea își propune să abordeze și să dezvolte un subiect care face obiectul a numeroase dispute, pentru societatea modernă în care cetățeamul, datorită evoluției tehnologiei informatiei cere, pretinde și are parte de servicii cu tendințe foarte apropiate de personalizare și, de asemenea, poate participa activ la procesul decizional de conducere administrativă a comunității din care face parte. Această dispută se referă la posibilitățile nelimitate pe care le are la dispoziție utilizatorul de dispozitive mobile de tip wireless sau telefoane celulare in procesul de proicctare și implementare de aplicații de tip servicii absolut necesare în era în care trăim. În acest sens, în această lucrare, s-au abordat paşii care trehuie făcuți în vederea determinării specificațiilor privind impactul pe care soluțiile propuse de conceptul m-services îl are pe piața serviciilor la intersecția dintre era informațională și cea digitală.

Cuvinte cheie: m-services, m-communications, wireless, comerț digital.

Vizualizează articolul complet

COORDONATELE PENTRU CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Iulia Mirescu, Specificații de realizare privind impactul abordării soluțiilor m-services și m-commerce asupra pieții serviicilor în era digitală (MSERVDIG), Revista Română de Informatică şi Automatică (Romanian Journal of Information Technology and Automatic Control), ISSN 1220-1758,
vol. 19(2), pp. 43-50, 2009.