luni , 17 iunie 2019
roen

SISTEME INTELIGENTE DE MARKETING

Art. 03 – Vol. 21 – Nr. 1 – 2011 Electra Mitan electra.mitan@ici.ro Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informatică Rezumat: Articolul prezintă rolul bazelor de date şi de cunoştinţe în dezvoltarea sistemelor inteligente de marketing. Acestea se pot dovedi a fi instrumente extrem de utile oricărei organizaţii care doreşte aşezarea …

Read More »

RECONSTRUCŢIA ACCIDENTELOR CU PIETONI – DETERMINAREA VITEZEI UNUI AUTOTURISM PE BAZA DISTANŢEI DE PROIECTARE A PIETONULUI – PE BAZA PROGRAMULUI REC-TEC PLATINUM

Art. 01 – Vol. 21 – Nr. 1 – 2011 Cristian–Ion Stoian cristian68rekord@gmail.com Cosmin–Nicolae Andrei cosmin.mabriond@gmail.com Mabriond Auto SRL Rezumat: Articolul de faţă prezintă principalele relaţii (validate la nivel mondial) ale subrutinei programului de reconstrucţie a evenimentelor rutiere REC-TEC Platinium folosite la determinarea vitezei unui autoturism în momentul impactului dintre …

Read More »

PARADOXUL LUI GÖDEL ŞI IMPLICAŢIILE LUI

Art. 04 – Vol. 21 – Nr. 1 – 2011 Paul Sfetcu psfetcu@yahoo.com Institutul Naţional de Cercetare – Dezvoltare în Informatică, ICI, Bucureşti Rezumat: În acest articol evidenţiem faptul că acest paradox este formulat fără respectarea regulilor definiţiei       şi ca atare nu implică nimic nici pentru matematici, nici pentru sistemele …

Read More »