Doina BANCIU1, Daniel FODOREAN1,2
1 Academia Oamenilor de Știință din România
2 Institutul Teologic Baptist București
banciudoina@gmail.com, danielfodorean@gmail.com
Rezumat: La sfârșitul unei perioade în care cea mai mare parte a educației s-a mutat online, este normal să ne întrebăm: Care sunt programele care pregătesc formatorii și profesorii pentru predarea online în România? Această intersecție dintre pedagogie și tehnologie a fost văzută diferit de-a lungul anilor. Cel mai adesea, tehnologia a fost văzută mai mult ca un mijloc de a eficientiza procesul de predare și mai puțin ca un mediu de predare-învățare. Fără formarea profesorilor pentru a putea înțelege paradigma educației online, înțelegerea acestei noi paradigme a educației, și anume, educația online, precum și calitatea educației vor fi serios afectate. În acest articol, vom face o scurtă trecere în revistă a modului în care profesorii au fost pregătiți pentru predarea online în Europa și România, în ultimii ani, precum și o prezentare a programelor care există în prezent, în România, în acest domeniu. Programul „E-learning Developer” este prezentat ca un mijloc de formare a profesorilor în ultimii ani.
Cuvinte cheie: dezvoltator e-learning, designer de instruire, program de formare profesională, predare online.
Vizualizează articolul complet
COORDONATELE PENTRU CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Doina BANCIU, Daniel FODOREAN, Dezvoltator e-Learning: program de formare specializată pentru predare online, Revista Română de Informatică şi Automatică (Romanian Journal of Information Technology and Automatic Control), ISSN 1220-1758, vol. 32(2), pp. 117-126, 2022. https://doi.org/10.33436/v32i2y202209