Jarutpong VASUTHANASUB1, Olga BUCOVETCHI2, Radu D. STANCIU2, Dorel BADEA3
1 Old Dominion University
2 Universitatea “POLITEHNICA” din Bucureşti
3 Academia Forţelor Terestre “Nicolae Bălcescu” din Sibiu
jvasutha@odu.edu, olga.bucovetchi@upb.ro, radu.stanciu@upb.ro, dorel.badea@yahoo.com
Rezumat: Utilizarea jocurilor serioase (serious gaming) ca instrument de învățare este una dintre cele mai promițătoare abordări. Jocurile pot oferi nu numai cunoștințe, ci și consolidează abilități, cum ar fi comunicarea, colaborarea și rezolvarea problemelor. După ce au evaluat atât avantajele cât și dezavantajele folosirii jocurilor serioase în timpul orelor, autorii au prezentat SimCity 2013 ca un exemplu pentru ca studenții să poată construi o așezare care poate crește constant într-un oraș prin zonarea terenurilor, inclusiv dezvoltarea rezidențială, comercială și industrială. În ceea ce privește planificarea jocului, operarea și strategiile de management, jucătorii vor trebui să-și specializeze orașele în anumite industrii, cum ar fi producția, educația, turismul, toate acele elemente pregătind studenții pentru a fi mai buni factori de decizie.
Cuvinte cheie: educație, jocuri serioase, simulare.
Vizualizează articolul complet
COORDONATELE PENTRU CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Jarutpong VASUTHANASUB, Olga BUCOVETCHI, Radu D. STANCIU, Dorel BADEA, Conceptul de serious gaming aplicat în educație pentru managementul orașelor viitorului, Revista Română de Informatică şi Automatică (Romanian Journal of Information Technology and Automatic Control), ISSN 1220-1758, vol. 29(3), pp. 41-50, 2019. https://doi.org/10.33436/v29i3y201904