Alexandru Balog
alexb@ici.ro
Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare
în Informatică, ICI București
Ion Ivan
ionivan@ase.ro
Academia de Studii Economice, București
Rezumat: Această lucrare descrie rezultatele cercetărilor efectuate în cadrul proiectului complex de cercetare “Sistem de evaluare a calității serviciilor publice on-line pentru cetățeni și mediul de afaceri (e-ServEval)” derulat în Programul Cercetare de Excelență 2005-2008. Sunt descrise elementele cadrului conceptual al calității serviciilor publice on-line și diferitele abordari utilizate pe plan internațional referitoare la evaluarea calității serviciilor publice on-line. În final, sunt prezentate scopul, obiectivele și stadiul de realizare a proiectului.
Cuvinte cheie: servicii publice on-line, calitatea serviciilor, măsurare și evaluare
Vizualizează articolul complet
COORDONATELE PENTRU CITAREA ACESTUI ARTICOL SUNT URMĂTOARELE:
Alexandru Balog, Ion Ivan, Cercetări privind evaluarea calității serviciilor publice on-line, Revista Română de Informatică şi Automatică (Romanian Journal of Information Technology and Automatic Control), ISSN 1220-1758, vol. 16(4), pp. 39-48, 2006.